lördag 30 augusti 2008

Kreativa Kaféet, min marknadsdebut

Idag har min lilla baby Annas hembageri sett dagens ljus för första gången! Jag har visat upp mina alster på Kreativa Kaféet i Gula industrihuset i Stallarholmen. Underbart väder och lagom mycket folk! Människor som har diskuterat och smakat och inte minst köpt mina goda bröd. Jag hade med mig Frukt- och nötpuckar, Annas ljusa och Solrosbröd med linfrö och kross. Alla bröd gick åt! Kul debut!

Så här såg det ut innan vi började:

Inte bara jag visade upp sig. Viktoria visade sina vackra tras mattor (Loppberga). Anna-Karin har butiken Nymålat som permanent ligger i gula huset i bakgrunden. Massa härliga saker som jag ska åka tillbaka till när det blir lugn vardag igen och bara njuta av.

Dessutom fanns Jana och Laila (Göthberg & Othman) samt Anette (Kropp & Lera) som alla hade underbara keramikpjäser. Och Cecilia Widenflycht trädgårdsdesign med härliga ritningar av vad man (hon) kan skapa av en trädgård.

En härlig dag med massa intryck för framtiden och en en hop trevliga människor! Ett bra sätt att spendera en lördag helt enkelt!

2 kommentarer:

Froding sa...

Grattis!
Kul att se att någon törs ta klivet!!

Anna sa...

Tack!
Det känns faktiskt fantastiskt bra att ha tagit det klivet! Fler borde testa det!
/Anna